j0j0n

Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna - 28 februari 2013 06:57

Det är så j*vla jobbit att vara sjuk :( Har inte kunnat skriva på ett tag p.g.a tidsbrist och hade så himla ont i huvudet igår så datorn blev sittande på skrivbordet :/ Jag tänkte fixa lite saker på datorn idag men vill också gärna ha tips på online spel och datorspel ^^

Jag har :

¨se.howrse.com 

¨ www.starstable.com/se

¨ The sims 3 + Pets

¨www.stallet.se

¨Djur.se

¨www.hipponzed.se (Hästspel , Stavning xD)

(Jätte förtjust i hästar och andra djur )

Jag spelar inte sådana farliga skjutspel eller Minecraft ;)

Kommer inte spela nåt idag men tänkte att någon kanske har tips på spel till en annan dag :D

Vill till skolan men får inte   

Ha en bra dag :) 

// J0j0n

Av Johanna - 24 februari 2013 23:43

Tänkte ladda upp två bilder :) Har haft en bra söndag ;) Har hunnit vara med kusinerna och min bästiz Emilia :)

Bilder : Morgondagens outfit :) , Tiger :), Jag <3

Av Johanna - 23 februari 2013 12:17

Sitter med Felle och lyssnar på One direction skypar med Iza och jonglerar och kastar clementiner ;) Felle tog Tiger sen räddade jag honom och skrek : SPRING FÖR LIVET TIGER!!! XD och det gjorde han :D . Kusinerna landar kl 14.00 idag med bilen och det ska bli jävlit kul!!!! 

Aja nu kom Mamma hem med en tröja som bara tonåringar vågar ha :0 så mst gå ses !!

//

j0j0n

Av Johanna - 23 februari 2013 00:19

...Tja bakvänt x)...Saknar faktiskt skolan lite :)... Men aja jag har åtminstonde inte varit sysslolös....Och läste nyss en blogg som hette ?.... Elller minns inte C: ..... Fast en rubrik lydde...."Han som aldrig kommer växa upp".... Mer läste jag nt..... LOL......xD.....Saknar min laptop men .... Palla sätta på den....Längtar tills......Imorgon.......kusinerna kommer då.... Men är så efter i kväll så pallar nt skriva mer eller "mumla" i huvudet är trött...På allt.... GODNATT!!
//J0j0n

Av Johanna - 19 februari 2013 08:38

Igår precis när jag höll på att somna så hör jag att det ringer på dörren. Och Tomas gå ner och mamma tittar ut och ser 2 polisbilar. Och så öppnar han dörren och där står 6 poliser, för någon hade busringt och anmält att det var bråk här ! Eftersom att jag inte får säga min adress kan jag bara säga att dom sa är det här ---------------------vägen 66 C?

Det finns bara en gata som heter -------------vägen 66 och den har absolut inget C i slutet?!

Fast poliserna skällde lite på Tiger när han försökte sprang ut xD

Lite läskigt för jag trodde det var en tjuv som hade klätt ut sig till polis med pistoler:/

Men aja antagligen busrigning . Men mst gå nu ses :)

//

J0j0n

Av Johanna - 17 februari 2013 15:11

Hejsan svejsan, just nu sitter jag och väntar in min BFF Kajsa och Kompisen Felicia! jag har slappat idag (för det mesta) och har varit på klubbmöte!

Storebrosan är uppe i Norrland och åker snowboard och skidor! Är sjukt avis på honom men mst sluta dom har kommit nu hejdå:)

Av Johanna - 17 februari 2013 00:17

Jag har gråtit halva kvällen:(

Jag tror jag har förlorat min bästis!

Mitt hjärta går sönder för varje minut som går, jag orkar inte mer. Hon betyder allt för mig, jag fattar det inte! Det är FÖRSTA absolut FÖRSTA gången vi har tjafsat / grälat! 

Och antagligen den sista gången vi pratar också!

Efter att jag skrev: Förlåter du mig   

Skrev hon : Vet ej (Ett av svaren jag (j0j0n) absolut INTE klarar av)

Då skrev jag (Ni får bara en mening av texten):

Jag tänker inte börja tigga om förlåtelse <3

Vad vi har bråkat om vill jag inte gå in på men det var inget ni hade överreagerat för som vi två!

Anledningen till att vi har gjort det är: För att det är FÖRSTA gången vi har bråkat med varandra i hela vårt liv!

Snart känns det som att jag sprängs!

Jag vet inte vad jag ska göra men det bästa är väll att avvakta!

Jag är så himla glad över att jag har mina klasskompisar också!

( Vi bråkar vi slåss osv. men ni äger endå)

Och att jag har än sida på internet där jag kan skriva om mitt liv känns ennu bättre <3

Jag kommer inte sova länge i natt / i dag (kl. 00.30)

Och nu vet jag inte vad jag ska göra!

Men vad vet jag? Jag tappade ju bort min hjärna för några år sen ?!

Jag vill bara säga:

Kajsa du är bara bäst oavsett om vi bli vänner igen eller ej! Du är stark och har ett hjärta utav guld! Ta vara på dina vänner och lycka till i framtiden! Du är bäst!

Kram (allihopa )

Johanna

Av Johanna - 16 februari 2013 15:23

Det blev ingen lång resa uppe i Vinter / sommar stugan hos hästarna för storebrosan körde i diket så vi fick åka hem efter en dag :( Men han mår bra och jag fick iallafall sitta på hästarna under några timmar:)

Han inte ta kort men det kvittar ju :/

Jag har suttit med min laptop under hela resan och haft internet med bredbandet tills vi körde upp på uppfarten hem, då slutade det fungera och lite märkligt att det hände just när vi körde in på uppfarten hem :) Men det va ju bara bra för hemma har vi en internet boxer som man är uppkopplad på hela tiden xD

Men iaf syns :)

Pözz pözz

J0j0n

Presentation


Klicka visa presentation :)
/J0j0n

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboks inlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards