j0j0n

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Har gråtit halva kvällen

Av Johanna - 17 februari 2013 00:17

Jag har gråtit halva kvällen:(

Jag tror jag har förlorat min bästis!

Mitt hjärta går sönder för varje minut som går, jag orkar inte mer. Hon betyder allt för mig, jag fattar det inte! Det är FÖRSTA absolut FÖRSTA gången vi har tjafsat / grälat! 

Och antagligen den sista gången vi pratar också!

Efter att jag skrev: Förlåter du mig   

Skrev hon : Vet ej (Ett av svaren jag (j0j0n) absolut INTE klarar av)

Då skrev jag (Ni får bara en mening av texten):

Jag tänker inte börja tigga om förlåtelse <3

Vad vi har bråkat om vill jag inte gå in på men det var inget ni hade överreagerat för som vi två!

Anledningen till att vi har gjort det är: För att det är FÖRSTA gången vi har bråkat med varandra i hela vårt liv!

Snart känns det som att jag sprängs!

Jag vet inte vad jag ska göra men det bästa är väll att avvakta!

Jag är så himla glad över att jag har mina klasskompisar också!

( Vi bråkar vi slåss osv. men ni äger endå)

Och att jag har än sida på internet där jag kan skriva om mitt liv känns ennu bättre <3

Jag kommer inte sova länge i natt / i dag (kl. 00.30)

Och nu vet jag inte vad jag ska göra!

Men vad vet jag? Jag tappade ju bort min hjärna för några år sen ?!

Jag vill bara säga:

Kajsa du är bara bäst oavsett om vi bli vänner igen eller ej! Du är stark och har ett hjärta utav guld! Ta vara på dina vänner och lycka till i framtiden! Du är bäst!

Kram (allihopa )

Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 8 juli 2013 19:48

LYSTRING HAR NU BYTIT TILL  BLOGGADRESSEN :   JOJJOON.BLOGG.SE  ...

Av Johanna - 1 juni 2013 16:11

Hello bloggen! Äntligen sommar! Längtar till sommaren! Ska lyssna på One direction hela dagarna! Nej skojar bara, ska va med gamla kompisar och kanske byta till en bättre skola. Just nu är jag hemma har ont i halsen och huvudet! Fuck att det är lörd...

Av Johanna - 10 maj 2013 12:02

Hej sitter i bilen med bästa kusinerna!!

Av Johanna - 30 april 2013 22:16

Hej alla ville bara kika in och hälsa er än glad valborg♥ Jag vet att jag inte har skrivit på länge men har mycket i skolan nu och med tankte på att jag sover ungefär 4-6 timmar varje natt måste jag ägna min lediga tid till att vila, plugga ...

Av Johanna - 25 april 2013 06:42

Godmorgon :O Är lite svag idag så har fått alvedon och halstabbleter med till skolan :) En liten lista på listor  :1.Stäng dina ögon i 3 sek. 2. Vad ser du? 3 Inget? Ok det är mitt liv utan dig :) <3   1. Det är helt sjukt att du läser...

Presentation


Klicka visa presentation :)
/J0j0n

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboks inlägg :D


Skapa flashcards