j0j0n

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna - 29 mars 2013 12:48

Hejj va görs människor:)
Ska ut och äta på Thai resturangen Golden Thai med några släktingar på påsk middag^^
Kommer inte kunna blogga från mobilen nu när skärmen spruckit. Har fått byta tbx till min gama knappmobil:(
Men aja ses<3
XOXO
J0j0n

Av Johanna - 28 mars 2013 17:49

Helluj va görs :) Sorry om jag inte har skrivit på länge, har inte hunnit. Just nu är jag hos bästa Ellinore och Julia, tittar på Ellinore och hennes kompisar när dom dansar med sin danslärare:)
Så kommetera gärna iaf :) ;-)
/j0j0n

Av Johanna - 21 mars 2013 19:30

Som rubriken lyder så kommer detta bli ett litet special inlägg :) 

Det speciella kommer vara längst ner ;)

Idag har jag varit i skolan, pluggat som en galning (har stort historia prov imon) och varit med klasskompisar.

Jaja hinner inte skriva mer än specialen nu ;)

Äkta eller falsk?
En falsk vän: Knackar på din dörr. En äkta vän: Går in och skriker Jag är hemma.

En falsk vän: Saknar dig när du är bortrest. En äkta vän: Saknar dig när du är på Toa.

En falsk vän : Blir arg när du lånar hennes saker. En äkta vän: Älskar när du lånar hennes saker;)

En falsk vän: Ignorerar dig när h*n är arg. En äkta vän: Bryr sig oavsett.

Om du är en äkta vän skicka detta i mail till alla dina bästisar och vänner, om du är en falsk vän ignorera det ;)

Xoxo

 


;)

Av Johanna - 21 mars 2013 19:20

Ett special inlägg publiceras 19.30 2013-3-21 ;)

Xoxo

 

Av Johanna - 20 mars 2013 20:21

Tjenare, människor. Till alla i min klass: Grymma ni va på rockkonserten idag <3:)

Till ALLA : Vi hade rockkonsert i kväll i skolans matsal, alla mina klasskompisar var grymma <3

Har iaf pluggat tilll ett prov och inte haft extra tid för att blogga, men nu uppdaterar jag igen c:

Nästa vecka = PÅSKLOV <3<3<3<3

YEAYYY PÅSKLOV<3 Har längtat ihjäl mig XD XD XD

Ska äta och smsa nu så ses människor <3<3<3 

Ps. Är så hungrig HELP SOS GIVE ME FOOD! xD  

 

Av Johanna - 20 mars 2013 20:14

Tjenare, människor. Till alla i min klass: Grymma ni va på rockkonserten idag <3:)

Till ALLA : Vi hade rockkonsert i kväll i skolans matsal, alla mina klasskompisar var grymma <3

Har iaf pluggat tilll ett prov och inte haft extra tid för att blogga, men nu uppdaterar jag igen c:

Nästa vecka = PÅSKLOV <3<3<3<3

YEAYYY PÅSKLOV<3 Har längtat ihjäl mig XD XD XD

Ska äta och smsa nu så ses människor <3<3<3 

Ps. Är så hungrig HELP SOS GIVE ME FOOD! xD  


Av Johanna - 17 mars 2013 20:58

Hellu c: 

Söndag igen, har varit på grand samarkand och din sko och sist men inte minst skopunkten. Köpte två par skor , en klänning, en kofta, fick manikyr på EuroNAIL , köpte också vårjacka och en blå scarf till ;) Oj just det handlade också 2 parfymer och ett genomskilnigt nagelack ;) Så har alltså shoppat loss ;)

Sorry om jag inte uppdaterar under helger, vill hellre passa på att vara med familj och vänner. 

Iaf var ju på EuroNAIL och fick manikyr, ville ha genomskilnigt nagelack så har ingen färg , men hade så himla slitna nagelband så det började blöda men det fick man torka bort, näst gång får det kanske bli både maniyr & pedikyr. Pedikyr är som manikyr fast för tånaglarna ;)

 Men vet inte vad jag ska ha på mig imorgon. Planerar fortfarande. Behöver en större mycket större garderob med teknisk klädväljare men det kan jag bara drömma om XD

Iallafall kommer kanske inte blogga imorgon på tisdag eller onsdag men titta in försäkerhetskull ;)

Natti <3

 

Av Johanna - 15 mars 2013 07:56

Äntligen fredag , är påväg mot skolan :) Sorry om ni tycker att jag har varit inaktiv ett tag men måste skärpa mig nu men iaf skriver ikväll :)
/
J0j0n

Presentation


Klicka visa presentation :)
/J0j0n

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboks inlägg :D


Skapa flashcards