j0j0n

Direktlänk till inlägg 3 mars 2013

Kvälls inlägg om mig ,gästboken (längre ner i inlägget) , Dagens video (länk), Påsklov, sportlov osv ;)

Av Johanna - 3 mars 2013 20:44


Hej, alla bloggläsare jag är fortfarande sjuk men mamma har handlat medecin, glass och cola :D Ska till läkare imorgon :( Men aja vad har man för val när föräldrarna bossar xD
Har tittat på tv HELA dagen när jag inte bloggat ;) Någon som har haft eller har sportlov? Jag hade v. 8 xD
Längtar redan till påsklovet, då ska jag till kusinerna och gå på något fortbolls läger med min kusin :) Inte för att jag vet vad fotboll går ut på eller vad det är för regler men det sista jag fattat : Varför jagar man en boll? Fast det får jag antagligen reda på och det kanske är riktigt kul xD Man får ju inte bedöma något innan man provat det själv :) Men det blir säkert jättekul :) Jag får ju fråga Elli hur man gör xD Ellis blogg http://EmiliaElli.bloggplatsen.se/ . Någon mer än jag som kollar på Ponnyakuten? Fast pallade inte idag, men imon kanske ;)
Har nyss kunnat äta 1 smörgås kunde inte det innan blev proppmätt efter en fjärde del :D
Men, har ni tips på online spel?
Gästboksinlägg
Om ni vill kan ni skriva inlägg på min blogg, självklart måste ni berätta vem ni är och jag måste godkänna det innan det publicerat (inställt i inställningar). Om någon skriver något riktigt fult kommer jag blockera ert IP ;)
Blogglänkar
Om ni vill att jag ska länka till er blogg så är det bara att fråga det i kommentar eller "frågerutan" i menyn till vänster ;)
Dagens video: http://www.youtube.com/watch?v=36mCEZzzQ3o
One direction har släppt en ny singel ( kanske cover)
som heter One way or another (Teenage Kicks) för att samla in pengar till en förening som hjälper fattiga och sjuka barn i världen ;)
Hejdå ;)
J0j0n

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 8 juli 2013 19:48

LYSTRING HAR NU BYTIT TILL  BLOGGADRESSEN :   JOJJOON.BLOGG.SE  ...

Av Johanna - 1 juni 2013 16:11

Hello bloggen! Äntligen sommar! Längtar till sommaren! Ska lyssna på One direction hela dagarna! Nej skojar bara, ska va med gamla kompisar och kanske byta till en bättre skola. Just nu är jag hemma har ont i halsen och huvudet! Fuck att det är lörd...

Av Johanna - 10 maj 2013 12:02

Hej sitter i bilen med bästa kusinerna!!

Av Johanna - 30 april 2013 22:16

Hej alla ville bara kika in och hälsa er än glad valborg♥ Jag vet att jag inte har skrivit på länge men har mycket i skolan nu och med tankte på att jag sover ungefär 4-6 timmar varje natt måste jag ägna min lediga tid till att vila, plugga ...

Av Johanna - 25 april 2013 06:42

Godmorgon :O Är lite svag idag så har fått alvedon och halstabbleter med till skolan :) En liten lista på listor  :1.Stäng dina ögon i 3 sek. 2. Vad ser du? 3 Inget? Ok det är mitt liv utan dig :) <3   1. Det är helt sjukt att du läser...

Presentation


Klicka visa presentation :)
/J0j0n

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboks inlägg :D


Skapa flashcards