j0j0n

Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

Hellu c:

Av Johanna - 7 mars 2013 21:25

ÄNTLIGEN! Känner jag mig hyfsat frisk igen ska till skolan imorgon om jag inte har ont i halsen längre då :P Isf LÄNGTAR jag skit mkt. Ledsen om jag inte skriver så långa inlägg men om jag ska göra det måste jag skriva i wordpad eller på vanligt papper först för att det inte händer någonting (eller lite händer ju) när jag är sjuk :( När mamma kom hem i Tisdags / Onsdags (minns inte) och sa att doktorn tyckte det skulle gå över tänkte jag direkt : STACK DOM MIG MED EN NÅL I ONÖDAN???? 

Men svaret är Nej, det var jag som blev orolig för nålen i onödan hehe ;)

Men jag kan inte bestämma mig för vilken design jag ska ha på headern på bloggen :( Några tips?

Ska nog till stallet på onsdag och hälsa på bästisen igen:) (Vi hinner nog inte vara i helgen)

Lovar att försöka hinna blogga imorgon, med tanke på att det är fredag kanske jag ska åka bil ;)

Vi har fått tilbaka internet uppkopplingen igen och allt funkar igen. Förutom jag hehe ;) Har nog lite saker att ta igen i skolan :D

Hoppas huvudvärken har släppt imorgon :) (Går upp klokan 06.00 för säkerhets skull)

Och jag LOVAR att vara sjuk är inte kul. Speciellt inte i nästan 2 veckor.

Men jag tror jag måste sova nu :)

SES <3

J0j0n

PS. Har INTE skrivit detta inlägget i Wordpad eller på papper xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 8 juli 2013 19:48

LYSTRING HAR NU BYTIT TILL  BLOGGADRESSEN :   JOJJOON.BLOGG.SE  ...

Av Johanna - 1 juni 2013 16:11

Hello bloggen! Äntligen sommar! Längtar till sommaren! Ska lyssna på One direction hela dagarna! Nej skojar bara, ska va med gamla kompisar och kanske byta till en bättre skola. Just nu är jag hemma har ont i halsen och huvudet! Fuck att det är lörd...

Av Johanna - 10 maj 2013 12:02

Hej sitter i bilen med bästa kusinerna!!

Av Johanna - 30 april 2013 22:16

Hej alla ville bara kika in och hälsa er än glad valborg♥ Jag vet att jag inte har skrivit på länge men har mycket i skolan nu och med tankte på att jag sover ungefär 4-6 timmar varje natt måste jag ägna min lediga tid till att vila, plugga ...

Av Johanna - 25 april 2013 06:42

Godmorgon :O Är lite svag idag så har fått alvedon och halstabbleter med till skolan :) En liten lista på listor  :1.Stäng dina ögon i 3 sek. 2. Vad ser du? 3 Inget? Ok det är mitt liv utan dig :) <3   1. Det är helt sjukt att du läser...

Presentation


Klicka visa presentation :)
/J0j0n

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboks inlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards