j0j0n

Alla inlägg under april 2013

Av Johanna - 30 april 2013 22:16

Hej alla ville bara kika in och hälsa er än glad valborg

Jag vet att jag inte har skrivit på länge men har mycket i skolan nu och med tankte på att jag sover ungefär 4-6 timmar varje natt måste jag ägna min lediga tid till att vila, plugga och göra läxor men nu är det inga engelska läxor på hela 3 veckor iaf skönt

Har nyss suttit och storgråtit till One Directions konser med Up all night albumet ♥ Vet är lite löjlig men älskar dom verkligen♥ Har även tänkt mycket på min pappa som avled i cancer när jag var sex år :( ♥ Så försöker iaf lägga alltiing till sidan och blogga lite

Men glad valborg iaf 


Grattis Carl XVI Gustaf (vår kung i sverige) på födelsedagen! 

Av Johanna - 25 april 2013 06:42

Godmorgon :O

Är lite svag idag så har fått alvedon och halstabbleter med till skolan :)

En liten lista på listor  :
1.Stäng dina ögon i 3 sek.

2. Vad ser du?

3 Inget? Ok det är mitt liv utan dig :) <3


1. Det är helt sjukt att du läser denna listan

2. Varför spendera tid på sånt här skit?

3. Avskyr fjortizar 

4. Jag (j0j0n) är INGEN fjortiz

5. Du undrar varför du fortsätter läsa detta

6. Herregud vilket skit

8.Du är sjukt upptagen av att läsa detta:)

9: Märkte du at siffra nr. 7 fattades?


Xoxo = Puss & kram

XX= Puss , Puss


Hejdå

XX
J0j0n



Av Johanna - 24 april 2013 18:54

Hejsan hoppsan,
Om ni undrar varför jag inte bloggat på läänngge är det för att jag fixar en ny design som fortfarande inte är klar :(. Kan inte komma på hur jag vill ha den :(. Men om ni har några tips kan väll ni slänga in en kommentar / fråga så får jag lite insperation.
Men iaf jag bjuder på en av mina färdiga headers :D .

Here it is :)

 

Så vad tycks?
Slänger upp nästa inlägg när jag fått 3 kommentarer från olika personer :)

XX

J0j0n <3

Av Johanna - 24 april 2013 14:41

Anledningen till at jag nt bloggar är för att jag storstädar bloggen och skapar nya designs :)
xx
J0j0n

Av Johanna - 20 april 2013 14:40

Ja , sorry om jag inte skrivit på länge, ska nämligen snart byta domän men iaf nu sitter jag på villa vik och ska äta middag :)
Xoxo
J0j0n

Tjo

Av Johanna - 15 april 2013 22:17

Tjo, tänkte bara titta in och säga natti <3

xoxo
Jojon

 

Av Johanna - 14 april 2013 12:58

Hej, frågestunden är fortfarande igång och vill bara informera er om att jag inte kommer släga in särsklit många inlägg för än minst 3 pers har kommenterat i frågerutan i sidpanelen eller i ett inlägg;)

Jag svarar om jag törs <3

XOXO
J0j0n

Av Johanna - 11 april 2013 20:58

Hejsan nu kommer snart gäster till huset i helgen, ska försöka blogga endå ;)

Vet allvarligtalat inte vad vi kommer hitta på men antagligen något kul :) 

Snart ska jag ta lite bilder till bloggen men eftersom att jag inte har nåt att skriva om speciellt så kan jag göra en liten lista om mig :)

Född: 2/9 - 2001

Stjärntecken: Jungfrun

Intressen: Musik, dans,kompisar, hästar och andra djur osv.

Hårfärg : Mörkblondt blandat med ljusbrunt (alla säger att det är blondt men mitt hår är nog lite mörkare än så haha XD

Ögonfärg: Brun-gröna

Klass: 5A (skolan)

Bästis: Monne

Relationstatus: Singel haha  XD

Bor med : Mamma , Tomas , Tiger och mig själv kanske nån enstaka sminklåda också ^^

Mobilnummer: 070-XXXXXXX (privat)

Mail: Johanna.XXXXXXX@gmail.com (Privat)

Högsta önskan: Fixa katten en guldfisk!


Japp det var lite om mig, och nu tänkte jag skriva lite om vad jag tål och inte tål! (Assåå inte om mat och sånt hehe mer om musik)

JAG TÅL : ONE DIRECTION!! ANTON EWALD!! YOHIO!! NICKI MINAJ!! MAROON 5 !! FLO RIDA!! CHRIS BROWN !!

JAG ÄR ALLERGISK EMOT : JUSTIN BIBER, ERIC SAADE , TALOR SWIFT.

Och nu om vad jag är och inte:

Jag är en : BIG DIRECTIONER

Jag är absolut inte: En Beliber.

Jag har inget emot Belibers eller att andra gillar saker inte jag gillar bara jag inte tvingas lyssna på Justin Bibers, Eric Saades eller Taylor swifts musik dygnet runt ;)

OBS ! TA INTE ILLA UPP!!

____________________________________________________________________________________________________________

Minst 4 kommentarer till nästa inlägg ;) (frågor i frågerutan i sidpanelen räknas också)

XOXO

J0j0n

Presentation


Klicka visa presentation :)
/J0j0n

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboks inlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards