j0j0n

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Johanna - 1 april 2013 20:54

Hejsan , ledsen om jag inte har skrivit på länge men har inte haft lust och när jag har haft lust har jag helt enkelt inte fått tillgång till mobil dator nu över påskhelgen. Som rubriken lyder så har mitt påsklov nu tagit slut. En sak som är lite konstigt är att vi har påsklov innan påskhelgen. De flesta barn / ungdomar har det efter påskhelgen ink. långfredagen förstås. Men skönt att vi var lediga idag för att det var en röd dag i alla fall. Jag har också jobbat ganska mycket på bloggdesigner och blogg headers, Funderar på vilken som passar bäst. Jag tänkte faktiskt fortsätta jobba med flera stycken och sedan ladda upp dom i ett inlägg så ni för rösta på vilken i kommentar! :) eller vad tycker ni?

Eftersom att jag har så många nya idér till bloggen så kanske ni också har ennu fler? kommentera! <3

Tänkte faktiskt skriva lite om vad jag har hittat på nu under påsklovet. Kan också erkänna att jag redan innan påsklovet hade velat ha påsklovet efter påskhelgen istället då jag hade kunnat umgås med kusiner och andra släktingar lite längre en 4 dagar ;)

Fast har längtat till skolan nu också så det blir skönt att gå upp vid kl.06.00 imorgon hehe xD

Några av mina headers är gjorda i appen Picsart. Och jag som har en Xperia mini pro hade rekommenderat att ladda ner det på iPad eller iPhon istället då det blir MYCKET större skärm och lättare att redigera osv.

Men i alla fall nu ska jag berätta om mitt påsklov haha xD

Lördag-Tisdag var jag med en kompis och vi gjorde inte så mkt, vi gick på stan och shoppade och spelade dator-online spel osv. 

Onsdag

var jag med bästisen Kajsa och vi gick till stan och sen gick vi till min mammas jobb för att  hjälpa henne lite när dom hade någon slags Vårbasad. Påvägen dit gick vi vilse men när vi såg vattentornet var det bara att gå i riktning mot det hahaXD

Torsdag

Jag åkte buss klockan 08.00 på morgonen för att åka till Ellinore, Julia, Jesper och Gunilla (kusiner , moster, morbror). Jag var framme ungefär 11.25 Sen åkte vi till Gunillas jobb för att Ellinore och Julia var i skolan och då satt jag vid min laptop och hade inget internet hahaXD

Och sen hämtade vi Ellinore och Julia på deras skolor. 

Sen åkte vi till Ellinores dans. 

Fredag

På Fredagen åkte vi till resturangen Golden Tai och åt Tailändsk mat. Flippade nästan ur när jag såg bläckfisken (hatar bläckfisk rent ut sagt).

Vi åt där med några släktingar också.

Lördag

På Lördagen åkte vi till min Mormor och Morfar klockan 09.00 på morgonen och stannade där till 16.00 efter det åkte vi vidare till min sommarstuga för att träffa mamma och Tomas (Tomas = Mammas sambo , min pappa är död) . Vi var framme ungefär 19.30

Söndag

Så åkte Ellinore , Julia, Gunilla och Jesper hem och innan det var vi alla på Ikea i kalmar:)

Sen skypade jag med några vänner och idag på morgonen åkte vi hem och jag har suttit vid datorn , umgåsts med Tomas föräldrar ( 1 April Tomas fyller år) och varit ute och sprungit ca. 1 och en halv km. Och nu sitter jag vid laptopen igen haha xD

Men i alla fall har ni skämtat med någon idag? Inte jag, gör faktiskt inte sånt längre xD

Aja Natti <3


XOXO

 

J0j0n



Presentation


Klicka visa presentation :)
/J0j0n

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboks inlägg :D


Skapa flashcards