j0j0n

Direktlänk till inlägg 11 april 2013

Hejsan igen hehe xD <3

Av Johanna - 11 april 2013 20:58

Hejsan nu kommer snart gäster till huset i helgen, ska försöka blogga endå ;)

Vet allvarligtalat inte vad vi kommer hitta på men antagligen något kul :) 

Snart ska jag ta lite bilder till bloggen men eftersom att jag inte har nåt att skriva om speciellt så kan jag göra en liten lista om mig :)

Född: 2/9 - 2001

Stjärntecken: Jungfrun

Intressen: Musik, dans,kompisar, hästar och andra djur osv.

Hårfärg : Mörkblondt blandat med ljusbrunt (alla säger att det är blondt men mitt hår är nog lite mörkare än så haha XD

Ögonfärg: Brun-gröna

Klass: 5A (skolan)

Bästis: Monne

Relationstatus: Singel haha  XD

Bor med : Mamma , Tomas , Tiger och mig själv kanske nån enstaka sminklåda också ^^

Mobilnummer: 070-XXXXXXX (privat)

Mail: Johanna.XXXXXXX@gmail.com (Privat)

Högsta önskan: Fixa katten en guldfisk!


Japp det var lite om mig, och nu tänkte jag skriva lite om vad jag tål och inte tål! (Assåå inte om mat och sånt hehe mer om musik)

JAG TÅL : ONE DIRECTION!! ANTON EWALD!! YOHIO!! NICKI MINAJ!! MAROON 5 !! FLO RIDA!! CHRIS BROWN !!

JAG ÄR ALLERGISK EMOT : JUSTIN BIBER, ERIC SAADE , TALOR SWIFT.

Och nu om vad jag är och inte:

Jag är en : BIG DIRECTIONER

Jag är absolut inte: En Beliber.

Jag har inget emot Belibers eller att andra gillar saker inte jag gillar bara jag inte tvingas lyssna på Justin Bibers, Eric Saades eller Taylor swifts musik dygnet runt ;)

OBS ! TA INTE ILLA UPP!!

____________________________________________________________________________________________________________

Minst 4 kommentarer till nästa inlägg ;) (frågor i frågerutan i sidpanelen räknas också)

XOXO

J0j0n

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 8 juli 2013 19:48

LYSTRING HAR NU BYTIT TILL  BLOGGADRESSEN :   JOJJOON.BLOGG.SE  ...

Av Johanna - 1 juni 2013 16:11

Hello bloggen! Äntligen sommar! Längtar till sommaren! Ska lyssna på One direction hela dagarna! Nej skojar bara, ska va med gamla kompisar och kanske byta till en bättre skola. Just nu är jag hemma har ont i halsen och huvudet! Fuck att det är lörd...

Av Johanna - 10 maj 2013 12:02

Hej sitter i bilen med bästa kusinerna!!

Av Johanna - 30 april 2013 22:16

Hej alla ville bara kika in och hälsa er än glad valborg♥ Jag vet att jag inte har skrivit på länge men har mycket i skolan nu och med tankte på att jag sover ungefär 4-6 timmar varje natt måste jag ägna min lediga tid till att vila, plugga ...

Av Johanna - 25 april 2013 06:42

Godmorgon :O Är lite svag idag så har fått alvedon och halstabbleter med till skolan :) En liten lista på listor  :1.Stäng dina ögon i 3 sek. 2. Vad ser du? 3 Inget? Ok det är mitt liv utan dig :) <3   1. Det är helt sjukt att du läser...

Presentation


Klicka visa presentation :)
/J0j0n

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboks inlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards