j0j0n

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Johanna - 4 mars 2013 18:03

Har varit i vårdcentralen nu hämtade plåster med sån där " Emla " kräm för ska ta spruta i arm väcket tidigt imorgon D:      Än sålänge tror doktorn att jag har halsflus men att det kan vara körtel feber också D:

Ska ta en isglass nu och bedöva halsen med någon hals medicin D:

Ses och anatagligen Natti <3

//

J0j0n

Av Johanna - 4 mars 2013 13:38

Idag ska jag till doktorn (neej vill inte vara sjuk) !!! Men har annars spelat lite starstable med en vän i en annan skola som också är sjuk och har spelat The sims 3 Pets och aaa inte gjort så jätte mkt...


Här är lite tips av vad man kan skriva i gästboks inläggen ;) (Tror dom hamnar på start sidan till nästa inlägg som publiceras) Och om ni vill skriva men inte vet om vad finns lite tips på listan under.


Gästboks inlägg , Tips

* Om vad ni gjort under dagen / veckan.

* Ert liv, aktiviteter.

* Om vad ni ska göra oavsett om det är 1 år kvar innan dess   

* Om era favorit sågare , idrottare , band osv. 

* Frågor om olika saker

* Kommentarer fast i inlägg xD

Aja nu kommer jag inte på mer heller xD


Bara så ni vet : Om jag inte alltid besvarar era kommentarer kan det hända att dom kommer in speciella inlägg.


Tack så mycket för att ni läser min blogg <3

//

J0j0n

Presentation


Klicka visa presentation :)
/J0j0n

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboks inlägg :D


Ovido - Quiz & Flashcards